dijous, 3 de setembre del 2009

La vuelta al cole



Aquest començament de curs és molt especial per la nostra família. Les gatxans van per primer cop a la llar d'infants. Començaran dilluns que ve i aquesta setmana estem de reunions i preparacions. Jo estic emocionadíssima! per una banda em fa molta il·lusió, tinc ganes de que juguin molt, que s'ho passin molt bé, que coneguin d'altres nens... i per una altra em fa peneta que definitivament ja no són els meus bebés, estan guanyant una nova parcel·la d'independència i jo no formaré part d'una part (valgui la redundància) de la seva vida.

Per sort van a una escola bressol txulíssima, municipal, i amb unes idees que a mi personalment m'agraden: molt joc, integració amb la vida del poble (van d'excursió al forn a veure com fan la coca de st.joan, o a una granja a veure els pollets) i participació dels pares en tot el que te a veure amb l'escola (inicialment es va formar com una cooperativa de pares). A veure si a les gatxans els agrada tant com a mi!!!

4 comentaris:

  1. I tant que estaran contentes, ja ho veuràs!

    ResponElimina
  2. Demà és el gran dia!!!
    Segur que estaran tan encantades o més que vosaltres!!!

    Ei, amb lo xulo que ho pintes... no sé jo si acompanyar-les e! Té molt bona pinta!!

    Un petonete per a tots quatre!!

    ResponElimina
  3. Que grans les princesetes! Amb lo trempades que son, segur que s'ho passen d'allo mes bé... a mes sempre es tenen una a l'altre... i això es mooolt.

    Muacks bonica!

    ResponElimina
  4. Com va anar? segur que super contentes, com son elles, rialleres i amb molta felicitat. tens fotos? amb les motxil.les? què guapes!!!

    ResponElimina