divendres, 8 d’agost del 2008

Com era jo...



Je je je li estem agafant gust a això dels memes, eh!!! Doncs l'Esther ens ha passat aquest, així que al tajo!

... Fa 20 anys: doncs era una adolescent bleda, molt tímida i insegura (bé, hi ha coses que no canvien amb els anys...). Havia fet 3r de BUP, havia anat de viatge de final de curs a Itàlia i probablement estava passant-ho bé a la piscina amb les meves amigues.

... Fa 10 anys: doncs m'havia llicenciat i feia un parell d'anys que havia començant el doctorat. Hi estava molt il·lusionada perque m'acabaven de donar una beca. Per altra banda, també estava sortint amb un egoïsta indesitjable i la meva personalitat estava sota mínims. Sort que tenia bons amics que m'animaven quan m'enfonsava.

... Fa 5 anys: Doncs estava a Praga! Amb en Víctor, el David i la Nata en el que probablement sigui un dels viatges més divertits que he fet! Estava molt bé, tenia feina a la Universitat, una parella genial i havien començat ja els millors anys de la meva vida o com deiem la resta de la meva vida (te'n recordes Vic?).

... Fa 1 any: era moooooooooooooolt feliç!!!! després d'un any d'intents i proves i gairebé un any més de tractaments m'havia quedat embarassada! esperava bessonada (no sabíem encara el sexe i els deiem número 3 i número 4, els números dels embrions que em van transferir) i encara no em creia que tot pogués anar tan bé (quan t'acostumes al fracàs no et refies de l'èxit).

... Ahir: estava passejant amb unes amigues i els nostres fills per un centre comercial, comprant roba (evidentment per les meves filles, que els hi queda millor que a mi) i cotorrejant, que anda que no va bé de tant en tant.

... Avui: avui soc una dona feliç, amb un marit que em fa molt feliç, unes filles precioses, una feina que m'agrada i molt bons amics. Tot i així de vegades em queixo d'estar agobiada i cansada, de que les nenes tinguin un mal dia o de que en Víctor no se'n recordi d'alguna cosa, però mentre només em queixi de coses així es que anem bé. Si esto es la guerra, que no venga la paz!

A qui li passo? doncs em faria molta gràcia veure què diuen la Mafalda, la Nata, en Forovid i en Víctor, sobretot aquest darrer je je. Tot i que em temo que aquests dos darrers potser no en tindran ganes... massa coses a ocultar?

5 comentaris:

  1. Pero que viejuna eres nena, hace 20 años ya en 3ª de BUP y aquí una por esas fechas en 3ª pero de la EGB.

    Hay que ver lo que es la vida eh, todas tenemos que pasar por un indeseable egoísta, para luego apreciar al hombre que lo es de verdad.

    petons

    ResponElimina
  2. Que aplicada que ets. Sí, senyor...així m'agrada!

    És curiós però totes les noies a les que li he passat el meme hem passat més o menys pel mateix! Serà que les dones també som iguals? :-P

    ResponElimina
  3. Com diuen a les pelis d'espies....

    "Si te lo cuento tendría que matarte..."

    ... no és mandra, nooooo

    ResponElimina
  4. jajajaja!!! té molt bona pinta el meme, almenys original ho és 100%!!! sí que el faré, tinc pendent un altre i aprofitaré per fer-los alhora perquè amb aquestes calors estic molt perrilla!!! molt xules les teves respostes!!! petons!!

    ResponElimina
  5. Ay nena,si no recuerdo ni lo que hice ayer!!!!Prometo hacerlo aunque antes tendré que revisar mi diario,si recuerdo donde lo guardé,bueno al menos sé donde estaba y con quién hace 5 años ;p
    Te ha quedado muy chuli
    Beso!

    ResponElimina