diumenge, 8 de febrer del 2009

Cançons

Des que tinc a les peques moltes cançons em fan pensar en elles. Com diu la Gemma algunes cançons d'amor prenen un altre sentit. Aquesta n'és una. Tant bon punt la vaig sentir, no sé perque, em va semblar que anava per elles, per les meves filles, si més no que feia referència a tot el temps que vaig esperar-les.

Ara m'han dit que era una cançó dedicada al fill que va perdre la Mai Meneses. No se si és cert però a mi em sembla una cançó d'amor d'una mare al seu fill.


2 comentaris:

  1. No sé si la Mai Meneses va escriure la cançó al fill que havia perdut, però tens raó que podria ser la cançó d'amor d'una mare a un fill o bé la canço a algú que ja no hi és amb tu.

    ResponElimina
  2. Aquesta cançó em posa la pell de gallina, l'has ben clavat. A mi també em van dir que era dedicada a un fill que no va tenir.

    ResponElimina