diumenge, 1 de febrer del 2009

Hi ha dies...



Hi ha dies en els que no cal fer grans coses per passar-ho bé. En que senzillament menjant, xerrant, cuinant, estas de gust i feliç. Normalment no te n'adones mentre passa, ho disfrutes i prou. Des de fa uns anys aquests moments es donen sovint i en Vic en té bona part de culpa, m'ha ensenyat a apreciar-los.

Avui he passat un dia d'aquests. M'encanta tenir convidats a casa, tot i la feina i l'stress de planejar el tinglado, em sento bé si veig que estan còmodes, si riuen, si s'asseuen a terra i van ells mateixos a la cuina. M'agrada pensar que estan tan bé que es senten com a casa seva. Doncs els convidats d'avui m'han fet sentir còmoda a mi, m'han fet riure i no patir per si estaven bé o no (i jo soc moooooolt patidora). M'han fet sentir com a casa!

4 comentaris:

  1. La veritat es que feu que ens sentim molt bé i còmodes a casa vostre!

    Dóna gust quedar amb tots vosaltres.

    petons

    ResponElimina
  2. I t'asseguro que nosaltres ens hem sentit com a casa!!!

    M'ho he passat molt bé!!!!

    ResponElimina
  3. Dona si no et féssim sentir com a casa a la teva pròpia casa seria un problema! :-P

    Nosaltres ho hem passat molt bé tb. La veritat és q dóna gust quedar amb gent amb la que t'ho passes genial i et sents tan còmode :-)

    Llàstima q no hi hagi més dies lliures al mes per quedar!

    Muacks!!

    ResponElimina
  4. Eoh! que jo vaig tard com sempre... nosaltres també ens vem sentir molt agus!

    Muacks guapiiisima

    ResponElimina