dilluns, 24 de maig del 2010

Això s'acaba!



Sí, s'acaba Lost. Des de petita he estat teleadicta. Quan anava a l'institut vaig fer campana (juntament amb mitja classe) per veure com s'acabava Dancing days. I aquest matí ens aixecarem a veure el darrer capítol a les 6h. Han tingut la deferència d'acabar-la un dia festiu a casa nostra, així no hem de fer campana. Fin si tot això han fet bé! Avui sabrem què cony passa amb les dues històries, què passa amb la Illa i amb tota la gent que s'hi passeja. Llarga vida a J.J. Abrahams!

2 comentaris:

  1. Aquell dia jo no vaig veure el capítol fins el vespre. I em vaig emocionar com una burra. Després em van sorgir les mil i una preguntes sense contestar, però no sóc de les que he destrossat el capítol final, no. Sí, han incomplert multitud de normes guionístiques però ens ho han fet passar tan bé. Haurien pogut fer una sisena temporada millor, sí, però per mi Lost ha estat una bogeria de la que no penso renegar.

    ResponElimina
  2. totalment d'acord! jo em vaig passar gairebé tot el capítol plorant com una bleda. Sí, s'han deixat mil coses al tinter i no hi ha possibilitat de canvi, però com dius el camí ha sigut increïble!

    ResponElimina