divendres, 16 de novembre del 2012

Paranormalitats


Els bessons monozigòtics (els idèntics vaja) són una mena de clons. Si més no són genèticament idèntics. De vegades hi ha certes diferències entre ells degudes a l'ambient (encara que el comparteixin no els té perque afectar d'igual manera) i a factors d'expressió diferencial dels gens que poden variar. Però vaja, són idèntics i molts cops es comporten d'igual manera, tenen els mateixos gestos, etc...

En canvi, els bessons dizigòtics (com les meves) genèticament són com dos germans "normals" només que nascuts el mateix dia. Evidentment comparetixen més que dos germans ja que l'ambient és molt més semblant (quan parlo d'ambient parlo de tot allò que els envolta) i això es pot notar. He llegit de bessons dizigòtics en els que aquesta similitud és molt evident, tenen una connexió entre ells. En les meves jo no l'havia observat especialment. Si que moltes vegades parlen de "nosaltres" més que de "jo" i sempre busquen compartir amb sa germana allò que els passa, però fins ahir no vaig veure fenòmens paranormals...

Ahir vaig veure els dos videos que han penjat a la web de l'escola amb les seves respectives classes cantant una cançó. És una cançó curteta i la canten dues vegades. Quan comencen a cantar-la per segon cop les dues fan el mateix gest, i són les úniques de la cada classe que ho fan! Estic una mica acollonida! serà veritablement una invasió alienígena?

Us deixo els vídeos. Les gatxans són al mig de les seves respectives files superiors (a sobre posades al mateix lloc...)





7 comentaris:

  1. Jajaja és veritat!!! potser sí que tens raó, eh? :p

    ResponElimina
  2. Q bo!!!!!!
    Jo ja fa temps q aviso i ningú em creu amb això de la invasió. Jejeje

    ResponElimina
  3. ai, ai, ai.... (com diu l'Ariadna)....:)

    ResponElimina
  4. si, si, aneu rient... Núria començo a pensar com tu, ens estan envaint!

    ResponElimina
  5. No ho puc veure desde la feina :-(
    pero aixo que expliques acollona una mica!

    ResponElimina