dimarts, 4 de gener del 2011

Les meves altres nenes

Les meves altres nenes són la G, la M i la I. A la M la conec des que teníem 2 anys i anàvem juntes al parvulari. A la G des que als 11 vem coincidir a l'esplai i a la I des de 1r de BUP, és a dir, des dels 13. Ens vem fer amigues a l'institut. Més tard cadascuna va tirar cap a una banda, va fer els seus amics a la universitat i ens vem anar allunyant, però sempre miràvem de trobar un dia, encara que fos un cop l'any, per trobar-nos. Ahir vem quedar. Fa un mes la G va perdre el fill que estava esperant, als 6 mesos d'embaràs, i ens va demanar de veure'ns. No li vem dir gran cosa, hi ha situacions en les que tampoc hi ha molt a dir, només fas el que et surt de dins: escoltar i abraçar.

Però situacions apart, vem parlar de nosaltres i de lo orgulloses que estem d'haver mantingut la nostra relació. Si, de modestes no en som gens. Cadascuna ha tirat per la seva banda. Tenim feines totalment diferents, parelles que no s'assemblen en res i fills de diferents edats. En el meu dia a dia tinc altres amics, relacions amb les que comparteixo aficions, feina, situacions, però elles sempre són allà, són un dels meus puntals. I aquest any en fem 40. I hem decidit cel·lebrar-ho juntes marxant un cap de setmana. Perque en fem 40 i estem estupendes. Perque, tot i la sensació de que som un desastre que a vegades tenim, deu n'hi do com ens en sortim de totes. I encara treiem temps de sota les pedres per veure'ns. Perque ens estimem molt. I per molts anys!!!

2 comentaris:

  1. Si.
    Hi ha germans de sang.. i desprès, hi ha germans d´esperit.. i, a més, no són gens fàcil de trobar!!!!!
    Enhorabona, doncs.

    ResponElimina
  2. Si Anna, un cop vaig sentir la Guillermina Motta anomenar-los lligams d'amor, que són tan o més importants que els de sang. No se pas què faria sense elles!

    ResponElimina