dilluns, 23 de maig del 2011

El gran cap de setmana




Aquest cap de setmana he estat de cel·lebracio. Aquest any en faig 40, i com jo les meves amigues d'institut, les meves nenes, així que vem decidir que marxaríem juntes un cap de setmana per cel·lebrar-ho. La idea inicial era marxar a una ciutat europea, però després vem acabar adonant-nos-en que el que realment ens venia de gust era estar juntes, tan ens feia on, i que marxar fora suposava un munt de distraccions i un munt de cansament, així que vem acabar triant un hotelet amb spa aprop de Tàrrega.

I ja ha passat! i ha anat tan bé que fins i tot ens ha sorprès! no és que penséssim que aniria malament o que ens avorriríem sino que ha sigut genial!!!!! hem xerrat sense parar, hem passejat, hem rigut, ens hem emocionat, ens hem relaxat i hem tornat com noves!

No hi ha com unes revistes pedorres, quatre xocolatines i una tarda de compres per recuperar l'energia de qualsevol! I si hi sumes un massatge, ni t'explico!

P.D. El video és d'un grup que em va recomenar la M. I és que 37 de coneixença fa que em conegui els gustos millor que ningú! Ha estat la banda sonora del cap de setmana.

2 comentaris:

  1. que xulo! que be! es molt maco això i tens tota la raó del mon... no fa falta gaire per passar-ho d'allò més bé si la companyia es bona. Per molts anys quan els facis!

    ResponElimina
  2. Encara que això no sigui el facebook... "M'agrada" :-P

    ResponElimina