dilluns, 23 de maig del 2011

I en van dos...


L'Ester de Vivències d'una mare m'ha donat un altre premi. Començo a sospitar que més que premis són una manera d'anar-nos coneixent tots una mica, perque també duu un qüestionari associat:

1.- Tics i gestos aliens que et treuen de polleguera. No suporto la gent que et talla quan parles, ni que m'interrompin quan llegeixo... d'això últim en soc una radical!

2.- Confessa: quin era el teu sobrenom a l'escola/institut? Quin és el sobrenom més cruel que has posat mai? No he tingut mai sobrenoms... bé, algun cop m'havien dit espàrrec (era molt prima i feien un joc amb el meu cognom). De sobrenoms en recordo un de la facultat: una noia a la que dèiem CLAS Cajastur... era un equip ciclista de l'època... CLAS vol dir Central Lechera Asturiana... imagineu de què anava sobrada la noia...

3.- Quan eres petita què volies ser de gran? Portorriquenya!!! Té una explicació: jo volia ser ballarina i un feliç dia vaig veure West side story per la tele. Vaig quedar fascinada!!! I tot el que sabia després era que jo volia ballar com la Rita Moreno i la seva colla. Vaig deduir que per ballar d'aquella manera s'havia de ser portorriquenya, així que aquest va ser el meu major desig durant una temporada.

4. - Paraulota de capçalera. Puff... totes! soc molt malparlada! des que hi ha les gatxans intento controlar-me, però se m'ecapa cada "joder" i cada "merda"!!! Em sento totalment identificada amb el Hugh Grant a l'escena inicial de Quatre bodes i un funeral!

5 - Peça de roba/modelet que tens/has tingut i no et posaries ni morta. Tinc una brusa que em va dur una amiga de la Índia i que és curta i creuada (de manera que queda ajustada)... i això que de colors és preciosa!

6.- Què et toca les pilotes de la teva parella per molt que l'estimis. Que és una mula!!! ja pot estar totalment equivocat (evidentment jo acostumo a tenir la raó...) que no ho reconeix ni que li clavin agulles! Quan ja ha passat una estona acostuma a reconeixer-ho, però així d'entrada... el mataria!

7.- Quin és el regal més cutre que t'han fet o que has fet? Que m'han fet... bé, dels últims el regal del meu marit pel meu darrer aniversari: un cistell amb plantes, comprat per internet i amb una tarjeteta on no hi posava el seu nom... no volia creure que fos ell... (cal dir que jo odïo les plantes... bé, no les odïo, però per com acaben morint quan estan amb mi dedueixo que algun rebuig visceral i ocult deu haver-hi...). Que jo hagi fet, una ampolla de xampú i una de crema hidratant en un amic invisible (cal dir que m'havia tocat abans a mi en un altre amic invisible i que ho vaig fer perque no m'havia recordat de comprar res i va ser "el millor" que vaig trobar per casa i que fos regalable...).

Igual que abans, sentiu-vos tots guanyadors, així que endavant amb el qüestionari!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada