dilluns, 9 de gener del 2012

Deixa'm veure la teva ànima (o comencem de nou l'any)


L'Ester de Vivències d'una mare m'ha passat un premi. Moltes gràcies bonica! com de costum comporta deures, parlar una mica de mi. I de pas em servirà per començar de nou l'any amb una mica d'alegria, que la vida continua.

Com et definiries a tu mateixa?

En general soc optimista (de vegades massa), sensible (de vegades una ploranera), autoexigent (veig que de moment coincideixo amb l'Ester i l'Esther). M'agradaria escoltar més i parlar menys i en el fons soc molt tímida, fins al punt de resultar antipàtica molts cops.

Què és per tu l'amistat?

Per mi l'amistat és quelcom molt important. Ja he comentat algun cop la importància que dono als llaços d'amor. Tinc la sort de tenir molt bons amics, i cada cop més diferencio entre amics, coneguts i saludats, intento deixar de banda les falses amistats.

Creus en l'amor via internet? Si hi creus, t'ha passat mai d'enamorar-te per aquest mitjà?

Crec que l'amor ens pot arribar de moltes maneres i perquè no per internet? No, no m'he enamorat per internet, tot i que vaig tenir llargues converses amb el meu marit per aquest mitjà quan només érem amics que van ajudar a que m'enamorés.

Dia o nit?

Dia, de totes totes!

Què va primer, l'amor o el sexe?

Sé que és molt típic, però per mi van lligats.

Cafè sol o amb llet?

Ni cafè ni llet!

Què escolliries entre aquestes dues coses, rebre un petó d'algú enamorat de tu però a qui tu no correspons , o fer un petó a algu a qui tu estimes però que no et correspon?

Crec que la segona opció, soc molt petonera.

Què odies i què t'atrau d'una persona?

Odio la falsedat, la mentida i la supèrbia, no suporto la gent que ha de fer ostentació del que sap, del que té o del que es. M'agrada la senzillesa, la sinceritat, l'humor amb un toc d'ironia, i el no tenir prejudicis.

Creus en l'amor a primera vista?

Crec que en l'amor tot és possible.

No en tinc ni idea de qui l'ha rebut ja, així que la passo a l'Euphorbia, l'Anna i la Núria. Perque si. Un petó!


4 comentaris:

  1. Que bé que hagis pensat en mi! El premi ja el vaig recollir fa uns dies, però igualment fa ilu!

    ResponElimina
  2. Ens hauríem de fer mirar aquesta autoexigència... Ains...

    Quan has dit això d'amics, coneguts i saludats no he pogut evitar pensar en els informes dels nens on poses una creueta en el mig del notable i l'excel·lent o entre el sufi i el bé (que friki soy)quan no ho tens massa clar. En el meu cas crec que hi hauria gent a la que hauria d'anar movent o simplement la posaria en mig com aquelles creuetes. Fins i tot en això em complico la vida!

    Bon any :-)

    ResponElimina
  3. Si clar, de totes tres categories hi ha subcategories, però crec que cal diferenciar bé qui són amics i qui no, perque de vegades donem la mateixa importància a uns i altres i no, no, no!!!

    ResponElimina
  4. Totalment d'acord amb aquestes divisions entre amics i no amics; a vegades ens confonem i d'amics reals no n'hi ha tants.
    Jo també sóc absolutament diurna.
    Gràcies per passar-me el premi, me´l va passar també l'Esther i encara el tinc pendent de contestar a veure si mi poso.
    Petons

    ResponElimina