dimecres, 3 de setembre del 2008

Es fan grans


Les meves filles es fan grans. Dilluns van dormir per primer cop a la seva habitació, al llitet de baranes, totes soles. No hi ha hagut cap problema, dormen igual, d'una tirada, i quan es desperten es queden de xaxara al llit, jugant amb els ninos i em desperten per l'intercomunicador així, sense plors ni crits. A més, són les 8 o quarts de 9. Vaja una meravella.

Una meravella per elles. Jo cada cop que pujo a dormir i veig que els moisés ja no són al meu costat, que les nenes no estan amb mi, m'ho passo fatal. Em sento com si les hagués perdut una mica, com si ja fossin una mica menys meves. Ja sé que és una xorrada, que si ara em passa això no sé què faré quan vagin a escola, de colònies o quan marxin de casa, però mira, em passa. Suposo que serà cosa d'uns dies. Això espero!

Us poso una foto de la seva habitació. La sanefa la vem acabar de posar el mateix dilluns (olé la previsió) i la vem comprar per internet. A que és xula?


4 comentaris:

  1. Nenaaaa q no hi ha res com tornar a recuperar la intimitat del teu dormitori jeje!!

    Jo el primer dia que vaig deixar l'Andreu tb m'ho vaig passar molt malament però per ser honesta he de dir q és un descans no despertar-se per qualsevol petit moviment q fa. Vamos q jo ja passo, fins i tot, d'intercomunicador :-P

    Per lo de marxar de casa...com et vam dir al foro si les coses segueixen com estan haureu de ser tu i el Victor els que marxeu per avorriment jaja!!

    ResponElimina
  2. Hay que ver, que peazo de chochola estas hecha.

    Rebienvenida guapa.

    ResponElimina
  3. Tus nenitas ya son un poco más independientes, eso es bueno! Aunque al principio supongo que tiene que dar un poco de penita, pero como dice mi abuela: Es ley de vida ;)
    He estado viendo la galeria de Erinn y Maria en Flickr, me lo he pasado pipa, son un monada
    Sobretodo con sus camisetitas de Hello Kitty,que graciosas están!

    Un beso y a disfrutar

    ResponElimina
  4. Nena ja està bé, que el Victor i tu també necessiteu una mica de intimitat!!!!!!!!!

    A més estan a l'habitació del costat i elles dues es fan companyia, pitjor els nostres que dormen sols jejejej

    ResponElimina