divendres, 19 de setembre del 2008

Meme: no saps sobre mi...



L'Esther ens proposa un nou meme. Es tracta de dir 4 (o més) coses que la gent que normalment ens llegeix no sap sobre nosaltres. Difícil perque hi ha gent que normalment llegeix el meu blog que sap moltes cosas sobre mi, però s'intentarà...

1. Que de petita a l'escola no ho vaig passar massa bé. Treia bones notes, era (i soc) molt tímida, no era gaire social, era alta i desgarbada (de les més altes de la classe, després em vaig estancar) i em vaig desarrollar molt aviat (vamos que de seguida vaig tenir pit), de manera que no tenia gaires punts per ser de les més populars. Apart visc en un poble molt classista i això de ser filla d'immigrant no estava gens ben vist. Per sort a l'institut no vaig coincidir amb cap de les harpies de la meva classe i vaig poder "començar de nou". Vaig coincidir amb gent molt maca i vaig fer algunes de les meves millors amigues, amb les que encara ens veiem. De resultes dels meus anys d'escola vaig decidir que si algun dia tenia una filla, mai es diria Marta. Per cert, recentment he pogut comprovar com alguns dels que m'ho van fer passar malament llavors són extraordinàriament curts o bé molt infeliços. I no em va saber gens de greu.

2. Que tinc molt bon olfacte! Em ve de família, la meva mare també el té. Normalment no és massa recomenable (ni us explico lo malament que ho passo amb la gent que no coneix l'existència dels desodorants, que desgraciadament són més dels que la gent es pensa). Una olor que no suporto és la de remullit, aquella olor de la roba que no s'ha assecat bé, sabeu? L'únic benefici que n'he tret és que normalment m'adono ràpid de que les meves filles han fet caca.

3. Que sóc la pitjor copilot del món mundial. M'agrada molt conduir i mal m'està el dir-ho, crec que ho faig bé. Molt bé. Però com a copilot soc fatal. Per una banda no tinc sentit de l'orientació, he d'anar girant els mapes per seguir-los a mesura que seguim els carrers i tot i així sempre em perdo. I per altra banda em passo l'estona criticant al que condueix (normalment en Víctor), de manera que el pobre acaba dels nervis.

4. Que tinc molt bona mà fent massatges. M'agrada fer-ne i he fet un parell de cursos d'aquests de centre cívic i és que se'm dóna bé, sé notar on hi ha un múscul contracturat i, sense desfer la contractura ni molt menys, sé calmar-lo. Conec les meves limitacions i mai he fet mal a ningú (els faig molt suaus) i l'especialitat de la casa són els massatges al cap.

5. Que soc perfeccionista copulsiva. M'agrada fer-ho tot perfecte, tant de cara als demés com per mi. Ja em passava de petita que havia de treure les millors notes i ara he de tenir-ho sempre tot perfecte i fer-ho tot bé. Vaja que tinc molts números per ser desgraciada perque no soc gens perfecta!

Puff, que difícil!!!! és que soc molt xerrameca i us havia explicat ja un munt de coses meves (i segur que algunes d'aquestes ja les sabieu). Però crec que deu n'hi do el que he dit...

A veure si us animeu a fer-lo!!!

4 comentaris:

  1. Saps¿? Coincidim en mooooltes coses!

    Jo tb sóc extremadament perfeccionista, a escola ho podria haver passat millor (que els bombin a tots, oi¿?) i tinc un olfacte mooolt sensible :-)

    Això sí, de copilota sóc molt bona (modestia a parte) perquè tinc una orientació divina de la muerte i perquè no em fico amb el que condueix (no puc criticar pq no sé conduir :-P)

    I massatges¿? bé, millor que me'ls donin :-D Si vols ja saps, et deixo que practiquis jeje!

    ResponElimina
  2. doncs el punt 4 esta molt bé!!! potser algun dia dels que ens veiem et contracto per un petit massatge. Es que a mi m'agrada molt que em facin massatges però per mala sort als llocs on he anat he sortit pitjor que he entrat.

    ResponElimina
  3. Està bé, lo de perfeccionista vaja no se com tu faràs amb les dues nenes ara, perquè a tot no s'arriba.

    Lo de l'horientació doncs com jo, mai se per on he passat i lo de criticar jo també critico a Javi jejeje jo li vaig dien, vigila que ve un cotxe, para el semàfor.... ara que ell a mi no em digui res perquè paro el cotxe i el faig baixar jejejeje

    ResponElimina
  4. Corroboro lo de la copilota... ara, això de que condueixes perfecte... no sé, no sé. Jo MAI miro aparadors mentre vaig conduint!! I quan parlo amb algú, sempre miro endavant encara que sembli de mala educació.

    ResponElimina